Opruimen 56: weg met de categorieën


Omdat ik vermoed dat geen van mijn lezers op dit kletsblog zoekt via categorieën, heb ik ze net verwijderd. Mis je ze?

 

14 gedachten over “Opruimen 56: weg met de categorieën

  1. Kun je niet kijken via google analytics? Want misschien klopt je vermoeden niet en heb je net iets heel waardevols weggedaan 🙂 Bij mij worden categorieën heel goed geklikt en google houdt van duidelijkheid op de site. Ikzelf mis jouw categorieën niet, omdat ik steeds elk artikel in de mail krijg haha

    Like

    1. Tja weg is weg. Mijn blog is niet informatief zoals het jouwe, ik klets behoorlijk in de rondte. Mijn volgers zijn mijn lezers. De artikelen die langer gelezen worden, worden op hun titel gevonden, niet op hun categorie.

      Misschien moet ik dit blog drastisch opschonen en alles eriuit gooien dat minder dan 100 keer gelezen is, en dan de overblijvende succesverhalen voorzien van subtitels, tags en categorieen.

      Like

      1. Haha ja dit is een behoorlijk werkje 😂 Ik ben er echt dagen mee bezig geweest met al die categorieën en tags en alles pff haha. Het weg doen als het niet gebruikt wordt scheelt wel een hoop tijd om alles ook bij te houden iig.

        Liked by 1 persoon

      2. ja klopt, ik merk dat ik de categorieën slecht bijhoud en zo eens in de paar maanden de boel dan weer bij moet werken. Gisteren was het weer zover, en toen heb ik de boel maar weggegooid. We zullen zien of het desastreus is voor het aantal bezoekers….

        Like

      1. Bij shops helpt het wel, dan kan je dit zelfs SEO proof maken. Dat weet ik wel, maar voor een blog vraag ik het me nog even af. Zelf heb ik de categorieën wel beschreven voor SEO. Heb ze alleen in mijn menu staan trouwens.

        Liked by 1 persoon

      2. Nou wie weet was het geen slim idee, maar weg is weg. Ik denk dat het voor informatieve blogs anders is dan voor dit kletsblog. Wie wil nou over een jaar nog lezen dat ik mijn Rumtopf heb weggedaan?

        Liked by 1 persoon

reageer

