Zomerzeeën van vrije tijd


Tja als het leven dan zo stilletjes zijn gangetje gaat, is er weinig interessants te schrijven he? Hoe besteed ik mijn zeeën van vrije tijd?

  • Heerlijk wandelen.
  • Leuke plantjes zoeken in de uiterwaarden. En die vondsten dan op waarneming.nl zetten waarbij ik uren verstrikt raak in mijn telefoon die weigert meerdere foto’s te uploaden ter ondersteuning van deze bijzondere vondsten. Bah.
  • Genieten van lange lome avonden met Zoons en Vrienden en Aanhang in de achtertuin, met of zonder vuurtje, met of zonder alcohol.
  • Een poef naaien van een kapotte zitzak. Poes is daar verbolgen over en heeft me afgestraft door op een pas genaaid tasje gaan liggen verharen.
  • Hoelahoepelen.
  • Zomertopje breien op zo’n manier dat ik achteraf niets meer in elkaar hoef te naaien. Dat moet mijn derde breiboekje worden: zomertruitjes zonder naden. Moet ik er wel eerst zelf een stuk of tien breien natuurlijk.
  • Viool studeren want de concertdatum nadert.
  • Het houtwerk binnen schilderen. De kelder en keuken zijn af. Die kelder heb ik gedaan toen het te heet was voor iets anders, haha. Nu ben ik bezig met de eetkamer. Fijn hoor zo’n oud huis vol houtwerk.
  • Lezen.
  • Vier dagen per week werken.

Snapt iemand nog dat ik deze zomerperiode zeeën van vrije tijd noem?

10 gedachten over “Zomerzeeën van vrije tijd

    1. Wat leuk dat mijn blog over sokken breien hebt bezocht! Er staan alleen maar sokken op. Ik heb ook een blog over breiwerk in de negentiende eeuw. Ik ben net een blog begonnen over naadloos breien, truitjes zonder zijnaden dus, maar daar staat nog niets op. Brei je mee?

      Liked by 1 persoon

      1. Ik deed mee met de sokkenmadness en had nog nooit achteraf een hiel ingebreid zo kwam ik bij jou terecht, grappig toch! Ik ga kijken wat voor moois je nog meer maakt. Ik heb altijd gebreid maar dan alleen vewone sokken waarbij je lekker weg kan dromen

        Liked by 1 persoon

reageer

