thuis bij mij

Nog vijf nachtjes slapen


Nog vijf nachtjes slapen en dan weten we of al die rozen, gesprekjes, flyers en debatten wat hebben opgeleverd. Ik had na vandaag geen voeten meer over. 

Wel kreeg ik bijzonder veel leuke steunbetuigingen, meer dan de afgelopen tijd. “Zo’n afstraffing hebben jullie niet verdiend”, hoorde ik vaak. Mensen zeiden dat ze toch maar wel op de PvdA gaan stemmen, want we leveren altijd goede bestuurders en ministers. 

Toen iemand me vroeg wat ons standpunt is over het eigen risico, wist ik wel dat we dat willen afschaffen. Maar niet hoe we dat dan willen financieren. Gelukkig stond er een partijgenoot naast me die dat precies kon uitleggen. Voor iedereen de belasting een procent omhoog , dan zijn we van het eigen risico af. 

5 gedachten over “Nog vijf nachtjes slapen

reageer

