Weer opstarten


Drie weken hebben jullie moeten wachten en nou had ik net een stukje klaar, druk ik een verkeerd knopje in en weg is het stukje. Onvindbaar in de krochten van ja van wat? Waar blijft zoiets? Bah bah.

Maar goed, veel bijzonders was het niet, misschien maar beter zo.

Het ging over mijn PC die mijn halve leven opslokt;

en die steeds weer stuk ging en Zoon3 die dat steeds weer gerepareerd kreeg;

over andere dingen doen zonder computer zoals wandelen, viool spelen, afwassen, vergaderen, debatteren, werken en geld verdienen;

en over hoe fijn die dingen zijn zonder computer.

Kortom, het ging nergens over. Maar je moet toch ergens beginnen om weer op te starten met dit blog.

Ik beloof jullie, hier zul je niet lezen waarom je op Asscher moet stemmen. Wel doen hoor, want wie anders wil je in het torentje?

5 gedachten over “Weer opstarten

  1. Van mij mogen ze met ze allen in het torentje. Maar vol is vol. Wat een enge computer heb je, die alles opslokt. Pas je er een beetje op. Ga er eens lekker mee wandelen in het bos, misschien wordt ie wat groener ervan. Het is te proberen. Of verdwijnt ie zomaar in de mist.

    Liked by 1 persoon

reageer

