doe mee·leef groen en goedkoop

Eerlijk winkelen met Sinterklaas


Cadeautjes kopen voor Sinterklaas en Kerst is zo 2015. Dit jaar geven we belevingen. Helemaal prima: we hebben toch al veel te veel spullen en veel mensen zijn helemaal niet blij met hun cadeautjes want het is net niet of helemaal niet wat ze willen. Belevingen dus: een dagje samen uit, een keertje naar de bioscoop, een keer samen wandelen. Maar als jullie nog wel cadeautjes kopen: koop ze bij Goede Doelen Winkels.

sprokkelen

Unicef zou  €493.000.000,00 rijker zijn geweest als we allemaal onze Sinterklaasinkopen in 2011 bij hen hadden gedaan.

Ik koop al jaren cadeautjes bij winkels van goede doelen. Ik geef liever mijn geld uit bij de Wereldwinkel dan bij Intertoys of Blokker.

Ik heb geen lidmaatschappen op tijdschriften van goede doelen en geef nauwelijks giften, maar ik doe wel zoveel mogelijk aankopen bij de goede doelen die ik een warm hart toedraag.

Binnenkort is het weer zover.  Sinterklaas en Kerst zijn prima momenten om goede doelen financieel te steunen gewoon door daar alle cadeautjes te kopen.

View original post

Een gedachte over “Eerlijk winkelen met Sinterklaas

reageer

