thuis

Geen zin, geen inspiratie


hoi lieve lezers,

Jullie hebben het misschien al gemerkt: ik heb geen zin, geen zin en geen zin.

‘Nou dan maak je maar zin’. Maar waarom?

Sinds mijn super inspirerende reis naar Rwanda, waarover je hier kunt lezen heb ik moeite om mijn ditjes en datjes op te pakken. Ik haal even geen inspiratie aan de kleine dingen des levens.

Dus nog even geduld.

2 gedachten over “Geen zin, geen inspiratie

  1. Tsja, soms is het er gewoon even niet – dat klinkt wel bekend :-)! Puur nieuwsgierigheid hoor, maar heeft je overvloed aan inspiratiegebrek te maken met je reis, denk je? Ik herinner me dat ik ooit terugkwam van een indrukwekkend reis naar Zuid-Amerika en ook heel veel moeite had om m’n draai weer te vinden in de Nederlandse overvloed… Nou ja, het is de kunst om het er allemaal te laten zijn, toch? Je muze laat zich vast binnenkort weer zien!

    Liked by 1 persoon

reageer

