Mijn follows bereiken een nieuw record


Een berichtje van WordPress in mijn “notificaties”. Bestaat dat woord overigens? Het klinkt als een door een robot vertaald engels. 

Goed, de notificatie luidt: 

februari 26: Your best day for follows on sprokkelen

Wow, leuk. De vertaling ook. Wat raar eigenlijk dat ik daar echt helemaal aan gewend ben. Twee talen in een zin, jaren gedaan toen de kinderen klein waren, we overal ter wereld woonden maar niet in Nederland. Twee of drie talen in een zin, wij hadden en hebben er geen probleem mee. Ik zie het niet eens. Ook over mijn eigen vakgebied ontwikkelingssamenwerking kan ik alleen praten in twee talen tegelijk. 

Waar had ik het over? O ja, mijn follows heeft een nieuw record bereikt. Even kijken bij de statistieken. Ja hoor, het klopt. Het hele berichtje luidt: 

On donderdag, februari 26, 2015 you surpassed your previous record of most follows in one day for your blog sprokkelen. Nice!
Meeste volgers in een dag
Current Record: 3
Old Record: 2

Nou, als dat geen record is! Dank jullie wel!

2 gedachten over “Mijn follows bereiken een nieuw record

reageer

