Poes is echt Zen


Het is tien uur in de ochtend. t Is nou niet echt weer om er lekker op uit te gaan, vinden Poes en ik.  Ik vul deze dagen met klusjes: elke dag een doosje/laatje/kistje uitmesten, elke dag 10 toeren breien aan de trui voor Zoon2, elke dag een blogje. En daarnaast de gewone dagelijkse dingen zoals huishouden en thuiskantoor. Nu zitten Poes en ik samen op de grond bij de houtkachel, ik met een kop koffie, mijn breiwerk en de krant; Poes met niets.

Poes doet niets, die zit bij mij en spint tevreden.

3 gedachten over “Poes is echt Zen

reageer

