Kussens in de vriezer


Zoons 2 en 3 zijn op vakantie, het huis is nu van mij. Weliswaar heb ik geen vrij van werk, maar ik ben wel alle avonden vrij en ook heel veel dagen. Ik geniet van het huiselijke bestaan: als ik opruim blijft het opgeruimd! Dus zo doen alleenstaanden dat, wat een vrije tijd moet je dan hebben! Ik krijg steeds meer huiselijke energie.

Het is prachtig weer om heel veel wasgoed buiten te drogen en ik besluit al het beddengoed te wassen. Maar kussens, die worden toch ook vies? Ik heb wel eens gehoord dat bij oude kussens de helft van het gewicht bestaat uit beestjeslijkjes. Brrrr.

Ik besluit de kussens een paar dagen in de vriezer te stoppen, een voor een want het vriesvak is maar klein. De beestjes zijn dan vast dood. Daarna zitten ze er nog wel in, maar dood. Niet aan denken vannacht.

 

4 gedachten over “Kussens in de vriezer

reageer

