Opruimen 10: De wekker kan weg


Ik gebruik mijn smartphone ook als wekker. Dus mijn oude wekkertje kan weg. En als dat nou een mooi design ding zou zijn, maar het is niets bijzonders, een goedkoop reiswekkertje van de Hema (waarvan een knopje ook nog weg is, dus verzetten was vrijwel onmogelijk). Ik loop door het huis op zoek naar wekkers op batterijen, en vind er drie in totaal. Bewaard in laatjes voor het geval dat want je weet maar nooit. Met veel plezier dump ik ze in de tas voor de wecycle. Apparaten op batterijen breng ik nooit naar de kringloop, die wil ik de wereld uit. Zo, dat zijn er weer drie minder.

reageer

