E-mails wegwerken


Ik ben om 8 uur vanmorgen begonnen met het wegwerken van 4 dagen e-mailachterstand (sinds zaterdagmorgen dus) en nu, 5 uur later, ben ik bij. Ik ben er duf van. Is dat een effectieve werkdag? Ik vraag het me af.

Hoe deden mensen dat vroeger toch?

6 gedachten over “E-mails wegwerken

  1. Een e-mail is snel verzonden, een (boze) brief schrijven was een heel ander verhaal. Eerst pen en papier pakken daarna alles eerst in klad, daarna in “het net”, nadat alles moest er nog een een postzegel op en dan moest je naar de brievenbus. Je ging dus niet zo snel over tot actie en in het geval van een boze brief was je kwaadheid vaak alweer over.
    Ik laat veel mails daarom eerst even betijen voordat ik reageer.

    Like

  2. E-mail moet kort en helder kunnen. Echter, in de praktijk zit ik vaak urenlang heen en weer te mailen om teksten af te stemmen met verschillende partijen. Effectief? -Niet altijd.

    Like

reageer

