geniet

Naar de 50-plus beurs


50plusbeursHet is niet echt iets voor mij, die 50-plus beurs. Er zijn leuke dingen zoals Andre Kuipers die vertelt over zijn ervaringen als astronaut. Ik ben gratis voorzien van poederwenkbrauwen, en ben weer eens overtuigd hoeveel minder boos ik dan kijk. Ik heb meerdere keren genoten van stoelen met massagekussens, al dan niet warm, en had best een electrische scooter willen uitproberen ( daar ben ik over 20 jaar vast aan toe).

Ik ben gek op outdoor- en kampeerspullen, en heb genoten van prachtige vouwcaravans met tenten en keukens. Van invouwbare theepotten en andere gadgets. Maar verder? Veel reisbureaus met prachtige reisgidsen, maar daarvan heb ik er niet een meegenomen. Veel dezelfde stands met ponchos, tassen en sieraden.

Ik heb een leuk opschrijfboekjes, een pen en een boodschappenkar-munt annex flessenopener gescoord, een boodschappentas en een maatbeker. Ik had wel 10 kilo papier mee kunnen nemen aan folders en gidsen.

Waarom mijn aarzeling? Omdat ik me zo verleid voel worden om te kopen, kopen, kopen. En dat wil ik niet, dan word ik recalcitrant en koop ik niets.

4 gedachten over “Naar de 50-plus beurs

  1. Omdat ik me zo verleid voel worden om te kopen, kopen, kopen. En dat wil ik niet, dan word ik recalcitrant en koop ik niets.
    Haha, dat is vast niet hun bedoeling 😀
    Maar ik had eigenlijk ook wel een beetje hetzelfde toen ik naar de huishoudbeurs ging. Enige wat ik had gekocht was een beetje eten… Ik vond het allemaal onzin en veel te duur en veel te druk en veel dingen kon ik ook al niet kopen/eten ivm allergie 😛 Dus het was op zich wel gezellig om er rond te lopen, maar voor mij persoonlijk niet echt voor herhaling vatbaar.

    Like

    1. Precies, veel te veel, veel te druk, veel te veel gepush om te kopen, slecht moment om goed na te denken. Ook ik heb alleen maar een broodje en koffie gekocht. Als iedereen doet als wij zouden dit soort beurzen niet lang bestaan..

      Like

      1. Ik denk niet dat mensen die zo doen/denken de doelgroep zijn 😛 Waarschijnlijk is de doelgroep ook gewoon “mensen die iets ‘voordelig’ mee naar huis willen nemen” ofzo.
        Ik vond het wel leuk om te zien wat ze er hadden, maar niet om mee terug te nemen.

        Like

reageer

