Hoe een website mijn humeur verpest


Donald-wanhopigWat een hopeloze dag gisteren, alhoewel… hij eindigde goed.

Ik dacht een lange vrije dag voor me te hebben en had een idee om de website van opgelaptespijkerbroek.nl in elkaar te zetten. Dus mijn planning was simpel: eerst een ochtendrondje huishouden en daarna dat idee uitproberen, dan de middag vrij en tenslotte ’s avonds optreden met Expeditie W750. Klinkt goed!

Om 12 uur ging ik achter de computer zitten om aan de website te werken, ik probeerde dat idee uit en toen liep alles vast. En toen ging de tijd zo snel, ineens was het 5 uur. Ik heb zelfs nog even de gordijnen dicht gedaan, want ik had last van de zon! Of dat niet het allermooiste was gistermiddag! In plaats van te genieten zat ik achter de computer te klungelen. Bah, bah ban. Om dan de computer uit te moeten zetten terwijl niets werkt, dat is zo frustrerend.

Gelukkig was gisteravond een geweldige avond. We spelen 7 avonden achter elkaar ons stuk 7 keer per avond. In totaal 49 keer! En voor alle avonden zijn alle voorstellingen uitverkocht.

En vanmorgen kreeg ik een ingeving wat het probleem zou kunnen zijn met die website: en ja hij doet het, kwartiertje werk. Nog niet helemaal naar wens, maar het begin is er. En de zon schijnt.

4 gedachten over “Hoe een website mijn humeur verpest

  1. Ja, een website opzetten is nog best lastig. Door blijven ademen, laat het even rusten, en als je er een keer weer aan gaat zitten als je van de zon hebt genoten, kan het zijn dat je ineens ziet waar het aan ligt of zo 😉

    Like

reageer

