geniet

Loftuiting op de CJP


cjpZoon2 heeft sinds kort een CJP.  Die kost 12 euro per jaar en biedt voordeel op heel veel dingen. Bijvoorbeeld bij het Rijksmuseum (7,50 euro korting) en veel andere musea van de Hogere Cultuur. Maar ook op Sziget (40 euro korting), Lowlands, de Parade en tientallen andere festivals. En op de Donald Duck en de National Geographic en NRC-Next (39% korting) en veel andere bladen. En op films, theater, zo nu en dan bij de Slegte, de AKO, de NS, Apple. Reisverzekering, zorgverzekering, StayOkay kaart en nog veel meer.

Hut punt is dat je wel actief moet blijven om zo nu en dan op de website of in hun blaadje te kijken waar je ook al weer voordeel op krijgt. Zo hebben we het voordeel bij de NS, waar 2 personen voor 26 euro een dag door Nederland kunnen toeren met een CJP Duo Dagkaart, al gemist. Dat had ons 6 euro gescheeld bij ons uitje naar het Rijksmuseum deze week. Dan hadden we de kosten van de CJP er al uit gehad! Als als. Je moet zo’n dagkaart namelijk weken van te voren aanvragen, en daar zijn wij niet zo goed in….

Zoon2 heeft hem zelf gekocht maar anders zou ik een CJP een goed cadeautje vinden. Om te stimuleren dat jongeren leuke dingen gaan doen die door henzelf nog te betalen zijn. Ik neem me wel voor zelf ook bij te houden waar kortingen te halen zijn.

4 gedachten over “Loftuiting op de CJP

  1. CJP is geweldig. Ik had het vroeger ook, heb er enorm veel cultuur mee “opgedaan” wat ik anders niet had kunnen doen omdat het te duur geweest zou zijn zonder CJP. Ben blij dat het nog steeds bestaat en hoop dat het niet wegbezuinigd wordt. Het is een geweldig instrument om jongeren op een betaalbare manier met cultuur in aanraking te laten komen.

    Like

  2. Komende zaterdag 25 krijg je met CJP dubbele korting bij de America Today, Welikefashion, CoolCat, Accessorize, AKO en de Slegte. Ik ga dus even bij de Slegte kijken 😀 (ik heb ook nog een boekenbon van de Slegte en ik had van de week gezien dat ze Japanse boeken hadden, dus ik ga er zaterdag even langs, want van de week had ik niets gekocht omdat ik mijn boekenbon vergeten was, en toen kreeg ik de CJP binnen met die kortingsactie dus dat was wel geluk hebben :P).

    Like

reageer

