Wat een schok


overlijdenGisteravond heb ik voor Zoon2 nog een tafelkleed gemaakt. Ik was erg tevreden over het resultaat en zette om 23 uur de TV aan om de avond af te sluiten. De uitzending van de politie was net begonnen. Wat een schok dat de lichamen van die twee jongens gevonden zijn.

Ik weet niet hoe ik verder moet met dit stukje.

3 gedachten over “Wat een schok

  1. Voor dit bericht waren we allemaal bang, je bleef toch hopen………
    Mijn gedachten zijn bij de moeder en alle anderen die met dit vreselijke verdriet verder moeten leven.

    Like

reageer

