Vakkenzak: naaiklus #4


De vakkenzak is af. De kleuren zijn streng, maar ik denk dat Zoon3 ze mooi vindt. De zakken staan mooi stevig door het paspelband.

Er zit vrij veel stof in: alle lagen zijn dubbel. Verder band, biaisband, paspelkoord, twee nestels en een klosje garen. Al het materiaal had ik nog, dus mijn kosten zijn alleen het garen: ca 3 euro.  Onderaan de vakken zitten heel smalle bandjes met tekst erop: dat zijn bandjes waarmee gekochte kleding aan een hanger  hing. Ook die kan je hergebruiken!

Zoon3 vindt hem prachtig maar wil hem niet. Hij weet niet wat hij er in moet doen. Dus ik ga hem zelf gebruiken, ook al zijn het niet mijn kleuren. Bij het ophangen aan de zijkant van mijn bureau heb ik helaas een laatje dichtgespijkerd.

Zoon3 wil wel een vakkenzak die over een stoelleuning kan. Daarvoor neem ik recept #7 uit Zo Geknipt als basis gecombineerd met wat dingen van deze vakkenzak zoals het paspelband. Wordt vervolgd!

2 gedachten over “Vakkenzak: naaiklus #4

reageer

