Stroomverbruik met 60% toegenomen – deel 2


Ik ben blij met al jullie reacties die ook via facebook binnenkwamen. Ik had jullie daarvoor al bedankt maar omdat niet iedereen reacties op berichten bijhoudt en ik je niet het gevoel wil geven dat je voor niets reageert, hierbij nogmaals.

Jullie reacties hebben me geïnspireerd tot enkele goede voornemens:

  • ik ga praten met de studenten zodra ze terug zijn;
  • ik ga de servicekosten van de huurkamers opnieuw berekenen;
  • ik ga bekijken of het mogelijk is de verhuurde zolder apart op een stroommeter te zetten;
  • ik ga voor de ouderwetse enkelglas dakramen een profiel maken om ‘s-winters voorzetramen in te schuiven;
  • en ik ga folie achter de radiator aanbrengen die een vorige kamerbewoner heeft weggehaald.

De studenten zijn nog niet terug van vakantie.  Zodra ze terug zijn, volgt deel 3 van deze blogpost.

reageer

